„НОВСКО ЈУТРО“: ГОСТ ИВИЦА СЈЕКЛОЋА, КОНДИЦИОНИ ТРЕНЕР

88

Вријеме празника је за нама, а током славља неизоставно је било конзумирати више јела али и пића. Нерјетко смо сви у томе претјеривали. Не постоји тајни нити чаробни рецепт како се вратити у форму и оснажити свој организам, али уз умјерену и лакшу исхрану потребно је увести физичку активност, сматра Ивица Сјеклоћа, кондициони тренер одбојкашких клубова и селекције Русије, ватерполо репрезентације Црне Горе и сада КК Приморје.

-Најбољи лијек је да почнемо да се крећемо. Свједоци смо да смо последњих 15 дана само јели, сједали кући, поготово што је киша и што су нас задесиле санкције од короне да не смијемо да излазимо. Прво треба да се јави жеља да почнемо нешто да радимо. Најтеже је сада послије празника почети а онда треба наћи неки спорт или неку физичку активност која ће да нам троши више калорија него што уносимо. Што више смањите кашику, а повећајте активност, савјетује Сјеклоћа.

Животна рутина велике већине становништва је сједање на послу, у аутомобилу, код куће. Уз што више протеина у исхрани и мање угљених хидрата, неопходни су шетња или брзи ход како би срчаном мишићу било омогућено да правилно ради, казао је Сјеклоћа.

За Новско јутро РТХН говорио је и томе када је најбоље да дјеца почну тренирати спорт, када млади требају кренути у теретану и како треба да изгледа њихов тренинг, шта је потребно да се професионални спортисти припреме те на шта треба скренути пажњу тренерима млађих селекција и родитељима како дјеца не би развила одређена обољења срчаног мишића.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here