Пријем за учитеље двојезичне наставе у основним школама у Црној Гори

Пријем за нову генерацију учитељица и учитеља који реализују двојезичну CLIL наставу у основним школама у Црној Гори организован је у просторијама Министарства просвјете, науке и иновација.

Prijem za učitelje i nastavnike dvojezične nastave u OŠ

Том приликом је осам учитеља од стране компаније  EPAM Systems за Црну Гору и Албанију и Министарства просвјете, науке и иновација добило нове лаптоп рачунаре као знак захвалности за њихово залагање, труд и ангажман. Лаптоп рачунаре су добили: Кимета Шутовић – ЈУ ОШ ,,Мустафа Пећанин“ Рожаје, Маја Лакић – ЈУ ОШ,,Вуко Јововић“ Даниловград, Марија Штурановић – ЈУ ОШ ,,Дашо Павичић“ Херцег Нови, Биљана Дурковић – ЈУ ОШ ,,Павле Ровински“ Подгорица, Горан Дробњак – ЈУ ОШ,,Илија Кисић“ Херцег Нови, Исмет Еровић – ЈУ ОШ ,,Рифат Бурџовић Тршо“ Бијело Поље, Ирена Илић – ЈУ ОШ ,,Ристо Ратковић“ Бијело Поље и Едита Шаботић – ЈУ ОШ ,,Браћа Рибар“ Никшић. Лаптоп рачунаре је уручио Aliaksei Kaleichyki, руководилац сектора за људске ресурсе у компанији EPAM Systems за Црну Гору и Албанију.

Министарка Јакшић-Стојановић је истакла: „Образовање је кључни стуб развоја друштва, а дигиталне вјештине представљају основу за напредак и конкурентност наших ученика и наставника. Ова вриједна донација не само да доприноси модернизацији наставног процеса, већ и показује колико је значајна сарадња са бизнис заједницом која препознаје важност улагања у образовање, науку и иновације“, поручила је министарка просвјете, науке и иновација проф. др Анђела Јакшић Стојановић.

-Вјерујемо да улагање у образовање представља најзначајнију инвестицију у будућност заједнице, истакао је  Aliaksei Kaleichyki.

Додатно, уручено је и двадесет лаптоп рачунара намијењих професорима у Економској школи ,,Мирко Вешовић“, Подгорица које је преузела директорка Дијана Вујачић. Тренутно се CLIL методологија реализује у 32 основне и двије средње школе у Црној Гори . У том контексту, упућена је и захвалност школи страних језика Double L, која је кроз стручне обуке и континуирану подршку наставницима дала кључни допринос успјешној имплементацији CLIL наставе и професионалном оснаживању професора.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here